Yılmaz: “2022 nin sonunda Yüksek hızlı tren faaliyete geçecektir”

Ak Parti Sivas Milletvekili İsmet YILMAZ Ege TV’de Kemal Doğan’ın hazarlayıp sunduğu “Haftaya Bakış” programında; “Yüksek hızlı tren Dört eylülde açılacak denilmesi bizim dışımızdadır. Balışeyh Ankara arasındaki T25 tünelide faaliyete geçtikten sonra 2022 nin sonunda Yüksek hızlı tren faaliyete geçecektir” dedi.

Sivas - 19-09-2021 13:50

Yılmaz: “2022 nin sonunda Yüksek hızlı tren faaliyete geçecektir”
Ak Parti Sivas Milletvekili İsmet YILMAZ  Ege TV’de Kemal Doğan’ın hazırlayıp sunduğu “Haftaya Bakış” programında; “Yüksek hızlı tren Dört eylülde açılacak denilmesi bizim dışımızdadır. Balışeyh Ankara arasındaki T25 tünelide faaliyete geçtikten sonra 2022 nin sonunda Yüksek hızlı tren faaliyete geçecektir” dedi.

İşte Programın o ilgili bölümü:
 
 
 
Advert Advert Advert Advert Advert Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Sivas’ta 27, 28 ve 29 Haziran'da saatlerce elektrik kesintisi!

Sivas’ta 27, 28 ve 29 Haziran'da saatlerce elektrik kesintisi!

26-06-2026 - Sivas

Keçiören Belediye Başkanı hemşehrimiz Mesut Özarslan, bugün AK Parti'ye katıldı

Keçiören Belediye Başkanı hemşehrimiz Mesut Özarslan, bugün AK Parti'ye katıldı

25-06-2026 - Sivas