YEPYENİ GELİŞME...

İstanbul Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, lüks eğlence merkezlerinde kokain satan bir şebekeyi tespit etti.

Gündem - 18-01-2011 00:39

YEPYENİ GELİŞME...

İstanbul Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, lüks eğlence merkezlerinde kokain satan bir şebekeyi tespit etti.

Yapılan çalışmalarda torbacı adı verilen uyuşturucu satıcılarının yurtdışından getirilen kokainleri eğlence merkezlerinde sattıkları anlaşıldı. Bunun üzerine 3 ilde yapılan eş zamanlı operasyonlarda 2’si emniyet amiri 1’i komiser 50 kişiyi gözaltına alındı. Şüpheliler, sorgulanmak üzere İstanbul Emniyet Müdürlüğü’nün Vatan Caddesi’ndeki yerleşkesinde bulunan Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü’ne getirildi. Olayla ilgili soruşturmanın sürdüğü belirtildi.

Advert Advert Advert Advert Advert Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz'dan memur ve emekli maaşlarıyla ilgili mesaj

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz'dan memur ve emekli maaşlarıyla ilgili mesaj

26-06-2026 - Gündem

Dana eti diye bakın ne yedirmişler!

Dana eti diye bakın ne yedirmişler!

26-06-2026 - Gündem