ŞARKIŞLA'DA ATIK SU ARITMA TESİSİ YAPIMINA BAŞLANDI

Sivas'ın Şarkışla ilçesinde, atık su arıtma tesisi yapımına başlandı.

Sivas - 16-09-2014 22:35

ŞARKIŞLA'DA ATIK SU ARITMA TESİSİ YAPIMINA BAŞLANDI


Şarkışla Belediye Başkanı Ahmet Turgay Oğuz, Cemel Belediyesi ve Gürçayır Belediyesi ile İller Bankasının Belediyelerin Su ve Kanalizasyon Altyapı Projesi desteğiyle yapımına başlanan atık su arıtma tesisi ve kısmi kanalizasyon inşaatında incelemelerde bulundu.

Oğuz, yaklaşık 13 milyon liraya mal olacak tesisin bir yıl içerisinde tamamlanarak hizmet gireceğini söyledi.

İncelemeye, İlbank Sivas Bölge Müdürü Harun Cesur da katıldı. 

Advert Advert Advert Advert Advert Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Sivas’ta 27, 28 ve 29 Haziran'da saatlerce elektrik kesintisi!

Sivas’ta 27, 28 ve 29 Haziran'da saatlerce elektrik kesintisi!

26-06-2026 - Sivas

Keçiören Belediye Başkanı hemşehrimiz Mesut Özarslan, bugün AK Parti'ye katıldı

Keçiören Belediye Başkanı hemşehrimiz Mesut Özarslan, bugün AK Parti'ye katıldı

25-06-2026 - Sivas