Bakan Soylu: Depremde 4 vatandaşımız hayatını kaybetti

Elazığ'ın Sivrice ilçesinde, yerin 10 kilometre derinliğinde 6.8 büyüklüğünde deprem meydana geldi. İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun açıklamasına göre, 4 kişi hayatını kaybetti, bazı ilçelerde yaralılar olduğu bildirildi.

Gündem - 24-01-2020 22:16

Bakan Soylu: Depremde 4 vatandaşımız hayatını kaybetti

Elazığ'da meydana gelen 6.8 büyüklüğündeki depremden sonra İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'dan ilk açıklama geldi.

Elazığ'ın Sivrice ilçesinde, yerin 10 kilometre derinliğinde 6.8 büyüklüğünde deprem meydana geldi. İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun açıklamasına göre, 4 kişi hayatını kaybetti, bazı ilçelerde yaralılar olduğu bildirildi.

 

Kandilli Rasathanesi ve AFAD tarafından 6.8 büyüklüğünde olduğu açıklanan deprem Türkiye'nin birçok şehrinde ve Kuzey Irak'ta da hissedildi.

Advert Advert Advert Advert Advert Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
DEÜ'ye siber saldırı girişimi

DEÜ'ye siber saldırı girişimi

23-06-2026 - Gündem

Ankara'da NATO alarmı

Ankara'da NATO alarmı

23-06-2026 - Gündem