Yılmaz: “2022 nin sonunda Yüksek hızlı tren faaliyete geçecektir”

Ak Parti Sivas Milletvekili İsmet YILMAZ Ege TV’de Kemal Doğan’ın hazarlayıp sunduğu “Haftaya Bakış” programında; “Yüksek hızlı tren Dört eylülde açılacak denilmesi bizim dışımızdadır. Balışeyh Ankara arasındaki T25 tünelide faaliyete geçtikten sonra 2022 nin sonunda Yüksek hızlı tren faaliyete geçecektir” dedi.

Sivas - 5 yıl önce

Ak Parti Sivas Milletvekili İsmet YILMAZ  Ege TV’de Kemal Doğan’ın hazırlayıp sunduğu “Haftaya Bakış” programında; “Yüksek hızlı tren Dört eylülde açılacak denilmesi bizim dışımızdadır. Balışeyh Ankara arasındaki T25 tünelide faaliyete geçtikten sonra 2022 nin sonunda Yüksek hızlı tren faaliyete geçecektir” dedi.
İşte Programın o ilgili bölümü:      
Günün Diğer Haberleri